Kinderopvang en bso

Bso Kleinrijkje

U wilt uw kind zonder zorgen achterlaten met een vertrouwd gevoel waarbij uw wensen en vooral de behoeften van uw kind centraal staan. Wij willen dat ook en stemmen uw behoeften en wensen af op uw kind. Daar staat Kleinrijkje voor.

Deze bso voor kinderen van 4 t/m 12 jaar is niet zomaar een opvang! Wij streven naar een balans tussen school en thuisomgeving. Zo bieden wij elke dag een uitgebreide broodmaaltijd aan. Wij zijn kleinschalig en hebben plaats voor maximaal 40 kinderen.

De nadruk ligt bij deze kinderopvang op vrije tijd. Er moet niets, maar er kan een heleboel.

De pedagogisch medewerkers zorgen voor een leuk, afwisselend programma met sport, spel en creativiteit. Daarnaast besteden wij ook aandacht aan huiswerk.

In de schoolvakanties zorgen wij voor leuke, stimulerende uitjes en activiteiten en een volledig verzorgd dagprogramma.

Begint u als ouder vroeg met werken? Geen probleem. Uw zoon of dochter is vanaf 7.00 uur welkom voor een ontbijtje op onze voorschoolse opvang.

Interesse? Schrijf snel in via onze website www.kleinrijkje.nl

Peuteropvang Kleinrijkje

Maar ook de jongere kinderen zijn welkom bij Kleinrijkje. Zodra kinderen twee jaar worden, zijn ze oud genoeg om te komen spelen bij een peuterspeelzaal. Bij een peuterspeelzaal krijgt jouw kind de kans om meer te ontdekken over zichzelf, anderen én de wereld. Ook is de overgang naar de basisschool straks gemakkelijker.

Vier keer in de week kunnen peuters een ochtend komen spelen, in een vaste groep met vaste pedagogisch medewerkers. Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 uur tot 13.00 uur. Op de groepen werken wij met het VVE-programma Uk & Puk.

De peuters worden op een speelse wijze begeleid in hun ontwikkeling en voorbereid op de basisschool. Ons lokaal heeft leuke hoeken waar kinderen fijn kunnen spelen en leren. Van knutselen, met poppen spelen en torens bouwen in de bouwhoek tot verkleden of juist rustig lezen in de leeshoek: alles is mogelijk. Vrij spel wordt afgewisseld met activiteiten in grotere of kleinere groepjes.

Schrijf snel in via onze website www.kleinrijkje.nl